OT Win XP updates

Jindroush kubecj na asw.cz
Pátek Prosinec 20 10:52:30 CET 2013

Všechno je možné - že ausgerechnet tohle nemusí NOD chytat, nebo to
blokuje potichu, nebo máte vyplý reklamy nebo je ten malware více
targeted nebo někdo mezitím rozbil mezikrok nebo... jste potichu napaden :)

V každým případě jejich reklamní systém je 100% napaden a vrací zlo (teď
jsem to kontroloval)