Lion akumulator 18650

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 19 18:19:31 CET 2013

Ten napad s magnety se mi moc libi.  :-)

Zkusim to na to jenom pritlacit a prilepit epoxidem, to by mohlo
taky fungovat. A pod tim epoxidem to snad nebude korodovat, takze
kdyz to bude mit slusny kontakt na zacatku, tak se to snad casem
nezhorsi. Lepsi by byl samozrejme expoxid s kovovym plnivem,
ale ten nemam (a smirglovat hlinikovy ingit se mi nechce).

Pripadne to pripajet na napruzeny kousek treba mosazneho plechu,
ten pritlacit na magnet a prilepit v te pritlacene (a tedy pruzici) pozici.

A ted pri psani me napadlo asi nejsnazsi reseni: naletovat drat na
kousek pozinkovaneho plechu, a ten na magnet jenom pricvaknout.

PL

*********************************

From: "Raven" <raven na wo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 19, 2013 5:04 PM
Subject: Re: Lion akumulator 18650

Nejdrive jsem zkousel ty male, jiz zminene pecky. Prvni dva jsem
vyhodil. Dalsi dopadly uz lepe, musi se pajet co nejkratceji.
V dalsi fazi jsem zkusil valecky a to uz nema chybu. Musi se taky
opatrne bo pokoveni ma snahu se odlupovati...
http://www.ebay.com/itm/290770624585?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Kdyz ty pajene valecky dam k sobe mam co delat je roztrhnout.
Jo a lepsi je robustnejsi  mikropajka na vetsi teplotu nez trafopajka, z
ni me letaly kapky cinu na vsechny strany. Inu magnetismus je svina :-)
A neptejte se me co ma cin spolecneho s magnetem...

S pozdravem Raven