CortexM3 - CPP

František Burian BuFran na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 19 10:14:11 CET 2013

Zkus přidat parametr linkeru --specs=nano.specs Přidá ti to tam ty funkce
funkční v minimální variantě. Taky jsem to řešil. Ještě mám v souborech -
lnosys tak nevím zdali i ten něco nedělá

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Datum: 19. 12. 2013
Předmět: CortexM3 - CPP

"Zdravim,
udelal jsem pokus a do programku ktery mel binarne asi 16kB (jen
FreeRTOS, test LCD a blikani ledkou, zadne printf...) jsem zkusil pridat
modul cpp, ktery nedela nic, jen na vyzkouseni
------------------------
#pragma GCC optimize ("O0")

class cls1
{
public:
cls1(int i);

~cls1();
};

cls1::cls1(int i)
{

}

cls1::~cls1()
{

}

extern "C"
{
void cppinit();
}

void cppinit()
{
cls1 *xxx = new cls1(5);

}

Okamzite si to vyzadalo knihovni funkce pro souborove I/O, ktere jsem
doplnil jako prazdne, vracejici chybu (_open_r ...)
A pak se mi tam prilinkovaly snad vsechny knihovny a program ma najednou
skoro 100kB... Je to normalni nebo se to da nejak optimalizovat?

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je
aktivní.