Re: OT: Sluchátka

Středa Prosinec 18 09:09:25 CET 2013

Tohle je pravý vánoční gadget! Používám chrániče sluchu jako chrániče
sluchu AKA "Otíky". Udělat z nich sluchátka už mě taky napadlo i když další
sluchátka nepotřebuju, jednak mám a druhak přes sluchátka moc
neposlouchám...

Všimnul jsem si, že velká sluchátka jsou dneska populární i pro nošení na
ulici. Vyrazit mezi lidi s chrániči sluchu jako sluchátky, to bych byl za
kinga.

P.K.