Samozapinani PC

Středa Prosinec 18 08:09:29 CET 2013

Co udělat flash BIOSu? Už se mi stalo, že se nějak záhadně porušil a
mainboard se tvářil jako mrtvý, jenom si při zapnutí sáhnul na FDD
mechaniku a to bylo všechno. Pak mě napadlo udělat recovery disketu BIOSu a
mainboard se tak opravil, tj. po zapnutí si naflashoval nový BIOS.

Taky se matně pamatuju, že se na jiném MB porušil BIOS jen trochu (porovnal
jsem obsah se zálohou a pár bajtů se lišilo), takže sice fungoval, ale
blbnul. Ale to bylo v době 486, moje vzpomínky můžou být zkreslené.

Každopádně za pokus nic nedáte.

Pavel Kadečka.