Samozapinani PC

Vladimír Chmel vl.chmel na email.cz
Úterý Prosinec 17 20:47:33 CET 2013

Díky moc za reakce na můj problém, bohužel přetrvává. Jen trochu k historii
problému. Po výpadku (asi 2 hodiny) elektriky se na monitoru ukázala nouzová
obrazovka. Po novém restartu to automaticky natahovalo bios a pak jsem to
mohl spustit. Když jsem šel po novém restartu do biosu tak jsem musel
nastavit hodiny, datum a ostatní jak bylo dříve. Nic to však nepomohlo a po
uspání se stále automaticky restartuje a většinou musím zvolit z nabídky
obnovení systému, pak vypíše číslo chyby, po enteru spustí korektně windows
ale jako po restartu. Baterku jsem vyměnil, ostatní Vámi nabízené kroky jsem
taky provedl s nulovým výsledkem. Jo a první hláška po restartu z uspání je
že si to neuložilo rozložení paměti.
Chmel Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vladimír
Chmel
Sent: Monday, December 16, 2013 7:33 PM
To: hw-list konfera
Subject: Samozapinani PC

Zdravím,
začalo se mi PC stále zapínat po uvedení do režimu spánku. Jediné možné
vypnutí (kromě vytažení ze sítě) je tlačítkem. Zkusil jsem odpojit postupně
všechna zařízení jestli ho náhodou neprobouzí a nic. Všechna nastavení ve
schématech napájení jsou OK. Jsem už docela v koncích, neporadí někdo? Jo a
jede to na W7.

Dík Chmel Vladimír