Samozapinani PC

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Prosinec 17 12:22:39 CET 2013

mne to takhle kdysi probouzela bezdratova mys. kdosi mi poradil jit do
spravce zarizeni a tam cosi porypat v nastaveni hlodavce, ale uz si presne
nepamatuju, co to bylo. asi neco jako power management ;-) zkusil bych to
projit u vsech zarizeni a povypinat co se da. u me to zabralo.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz