Re: OT: Sluchátka

AZE aze na seznam.cz
Úterý Prosinec 17 00:12:38 CET 2013

To je právě problém, není to pro mne....
Já měl před lety otevřená Beyerdynamic, typ nevím, už je nemám, ale byla
skvělá.
Jinak dík za odkazy, podívám se na to a možná si nějaká pořádná pořídím i já
pro sebe. Jen budu muset udělat i výstup rpo sluchátka ze zesilovače s 4x
EL51 :)
Mimo jiné jsem narazil na tyhle:
http://www.alza.cz/sennheiser-hd-598-d238188.htm
ale zcela jistě by to chtělo mít to na uších a poslechnout.
aze

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 17, 2013 12:07 AM
Subject: Re: OT: Sluchátka

Jestli jste byl zvyklý na otevřená sluchátka (a DT531 byla a jsou jedny
ze slušnějších )  skoro bych se vsadil, že vám ta uzavřená nesednou.
Doporučuji zajít někam do obchodu a s nějakými "tlumiči" si něco známého
poslechout alespoň půl hodiny.
Krom toho aby to dobře hrálo je velmi důležitý subjektivní pocit z
přítomnosti těch sluchátek na hlavě.
Jinak "inovované " DT531 se dělají :
http://www.unifymall.com/somic-dt531-dj-monitor-headband-earphone-p-2889.html
http://www.dhgate.com/product/somic-master-metco-dt-531-electric-sound/161034893.html
:-)
jak to hraje netuším, soudě dle obrázku jsou asi uzavřená, což já nemám
rád.

Ty pravé:
http://www.dhgate.com/product/somic-master-metco-dt-531-electric-sound/161034893.html
se občas dají koupit na e-bay za poměrně dost peněz - např    :
http://www.ebay.com/itm/A-PAIR-OF-BEYER-DYNAMIC-DT-531-HEAD-PHONES-/190978294459?pt=UK_AudioVisualElectronics_HomeAudioHiFi_Headphoneshash=item2c773182bb

Já jsem se sluchátky klesnul velmi "hluboko" upřednostnil jsem před
kvalitou kterou mám ve skříni ( ony HPH MT220 ) bezdrátovost :-(
Když tak používám v souasnosti  obyčejné bezdrátové  marketové WHP360R   :-(
Důvod je jednoduchý:
1) Nemám už tolik času, abych si se sluchátkama sednul a nedělal nic
jiného než poslouchal muziku.... s těma bez-drátu můžu i luxovat, klepat
koberce nebo jiný domácí nesmysly ..... :-)
2) Většinou jsem se "zapoměl" a to, že mám na hlavě sluchátka od kterých
vede šňůra jsem zjistil až  když mě to  v lepším případě pořádně škublo
s hlavou když jsem omylem chtěl někam popojít ( pro pivo atd... )  :-(
V horším případě pak za mnou letěl i CD player nebo zesilovač do kterého
je konec 6,3 Jack většinou zapojený :-(

JaKub