3D printer

Pondělí Prosinec 16 22:02:52 CET 2013

Ty drivery nevypadaji spatne, chtelo by to vubec cele predelat na 24
nebo 36V napajeni, dalo by se to dost zrychlit a zmensit problemy s
velkymi proudy. A jestli tam maji
http://www.tme.eu/cz/katalog/?idp=1&search=TB6560&cleanParameters=1 tak
se to asi vyplati i za tu cenu... Po novem roce zkusim na zkousku
objednat, stejne na X,Y pocitam s vykonejsimi motory SX23-1414 na
http://www.microcon.cz/ za hezkou cenu. Osa Z nepotrebuje nic extra
vykon, extruder s prevodem taky ne.

Ale i v puvodnim provedeni to funguje prekvapive dobre, sice mam na tom
ventilator z PC zdroje ale i bez nej to jelo hodinu v pohode, kdyz mi
upadl drat...