OT: Sluchátka

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Prosinec 16 18:35:52 CET 2013

V muzice se nevyznám, ale dcera hraje na klavír a její učitelka takovéto
řešení ( sluchátka) striktně odmítá.
A když prý je to nutné kvůli sousedům ( hluk) je třeba použít nějaký
bazmek mezi klavír a sluchátka aby prý to bylo v těch sluchátkách takové
jako v místnosti.
Ale jakoukoliv techniku mimo klasiky prostě odmítá - to když  jsem chtěl
pořídit kvůli rozměrům Kavai CA-95 :-(

Co se týče sluchátek mám typ MT220 .   Dostal jsem je před rokem za
oddělovací trafa a "odhučení" amatérského studia.
Hraje to velmi pěkně, jediná výhrada je k rezonanci na nějakém nízkém
kmitočtu - odhadem tak 30Hz.
  Já osobně to nesnesu dýl jak půl hodiny na hlavě. Krom toho, že mají
snad půl kila ( můžu zvážit) tak mají uzavřené ty koše
a v létě se v tom ukrutně potím. Sundám sluchátka a jako když vylezu z
bazénu :-(
Asi jsem vám moc nepomohl, ale je to podobný ( vyšší ) model  a podle mě
se stejnýma "ušníkama"  :-)
JaKub