pripojenie koaxialu k prut. antene

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pondělí Prosinec 16 12:19:16 CET 2013

to ano .. vyskusam ako to pojde, nejak to pojde,
ale mna to skor zaujima ze ako by to malo byt pospravnosti...

m.

-----Original Message-----
From: RV
Sent: Monday, December 16, 2013 11:55 AM
To: HW-news
Subject: Re: pripojenie koaxialu k prut. antene

Vyzkousejte to nejdriv jen s pripojenym zivym koncem, az kdyby to
nechodilo tak laborujte dal.

Zalezi co je v okoli anteny - cista prutovka by mela mit protivahu, ale
myslim, ze tady se na to asi nehraje.

Radek Vicek

Dne 16.12.2013 11:43, Michal Lukac napsal(a):
> Zdravim,
> K dialkovemu k brane je antenka, ktora sa pripaja koaxialom. v primaci
> su len srobovacie svorky (na opletenie a na stred.)
> Na antene je len jeden kablik. ako sa ma pripojit ta antena k tomu
> kablu? staci len stred kabla? a opletenie nechat tak?
> cely drziak je plastovi tak to tam nie je k comu pripojit... netreba to
> nejak impedancnee prisposobit?
>
> dik
> michal

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.