OT (mozno) - pokracovat v zlej ceste, alebo ist odznova lepsou?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Prosinec 15 10:05:39 CET 2013

Vycházím z vlastních zkušeností. Tohle se mi stalo víckrát a zpravidla
se takový zásah vyplatil (ne vždy :-)). Samozřejmě musí člověk
odhadnout kolik času tím ušetří, jestli tu práci bude moci využít v
nějakém příštím projektu, kolik času se ušetří na následné údržbě
programu, o kolik jednodušší budou návazné práce a tak. Předpokládám,
že tohle tazatel udělal a teď jen uvažuje, jestli se mu do toho chce
nebo ne :-)

Aleš Procháska