OT - vykendove

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Prosinec 15 08:44:22 CET 2013

On Sun, 15 Dec 2013, balu na home wrote:

> som zvedavy ci uz konecne bude fuzia o tych slubovanych 50 rokov :-)
> Nejakych ludi odtial poznam. Ta medzinarodnost a hlavne dodavky od partnerov
> z celeho sveta znamenaju ze vetko ide 3x pomalsie je to 6x komplikovanejsie a
> aspon 2x drahsie :-)

Na te stavbe je ale poradek. Co se tyce vyroby zelezobetonu tak v tom
jsou dobri. Zajimave je ze tam vsichni pracuji se stroji - nikde jsem
tam nevidel nikoho s lopatou nebo krumpacem, ani se ze nekde povaluji.

Taky mne zaujala ta privodni elektricka rozvodna - to se chystaji
vyrabet tolik energie ? Nebo ze by spis konzumovali...