kviz na piatok

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Prosinec 13 20:08:41 CET 2013

myslel som ze sa na nasich univerzitach ucia vsetky zastarale standardy :-)

Je to NIM suflik (Nuclear Instrumentation Module)
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_Instrumentation_Module
http://www.wiener-d.com/sc/powered-crates/nim/nim-cern-ce-300w.html
http://jakub.serych.cz/sps-faradayova-klec-elektronikou-urychlovače

standard bol vyvinuty uz pomerne davno, su tam povodne napajacie napatia
200V DC, 117V AC, high quality GND a podobne este z cias elektronok.
Teraz tam mame uz len +/-6V, +/-12V a tusim +24V. Je to pomerne pohodlny
format na veci, ktore nepotrebuju zlozite riadenie a z backplane beru
len napajanie.

b.