WiFi AP a zabezpeceni

Jiří Němec jiri na nemcovi.eu
Pátek Prosinec 13 16:46:26 CET 2013

Kdysi jsem snad četl, že by možná mohl nějakým způsobem fungovat WEP +
Radius, pak by to teoreticky snad i mohlo vypadat trošku bezpečně.

WEP a pouhý MAC filtr, třeba i v kombinaci se skrytím SSID je naprosto
nulová ochrana, pokud útočník odchytí pár packetů a začne je injectovat,
pak je v té síti do minuty a MAC filtr ho nezastaví. Aircrack-ng je opravdu
rychlý a existují klikací rozhraní, takže se tam dostane každé script
kiddie.

Ovšem pokud to je na dědině s 10 baráky kam za celý rok nikdo nový
nepřijede, pak ten WEP asi stačit bude.

S pozdravem
Jiří Němec