RE: Balíčky z Číny

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Prosinec 13 14:43:30 CET 2013

Já jsem právě otestoval rychlost dopravců. Od objednání do doručení:
CN post: 28 dní
HK post: 18 dní
SG post: 19 dní

Jedinou nevýhodou testování bylo, že jsem musel vícekrát na poštu. Jednou
jsem tam strávil celou hodinu. To, že se neobtěžují doručit balík domů, už
beru jako samozřejmost... :-(

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondra hwnews
Sent: Friday, December 13, 2013 2:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: Balíčky z Číny

Klikari !

Tak ja cekam na 2 baliky od 8.9..
Za jeden uz mam zpet penize.
Druhy uz me stal tak 50 emailu z cinanem, porad psal pockej, pockej, dal
jsem negativ a cekal, ze sice bez zbozi a penez, ale budu mit pokoj, a on
zacal psat denne at mu ho stahnu, ze to posle s Track.no., to taky pred
tydnem ucinil a od te doby mi zase vyskakuje na cinsky poste, ze balicek
jeste neprosel systemem a ze to trva i 48 hodin.

Takze z toho vyplyva, ze vsechny sily byly vynalozeny na Robuv balik :)

O.