jak na posilani kratkych dat pres eth

milger milger na pobox.sk
Pátek Prosinec 13 13:13:54 CET 2013

Ak 200ms nie je preklep, tak potom by to nemal byt problem.
Ja konkretne sypem v jednom zariadeni s malym ARM jednocipom 2x1kB
kazdych 5-10ms cez UDP a sietove prvky to je to posledne co kedy malo
problem.
Ak treba garantovat dorucenie dat, tak potom skor TCP, inak si to musite
v UDP osetrit sam.

Milan