jak na posilani kratkych dat pres eth

Bohumil Fulin bohumilfulin na centrum.cz
Pátek Prosinec 13 11:11:40 CET 2013

Potebuji co nejrychleji a docela casto (kazdych200ms) poslat pres ethernetovou sit kratka data o velikost cca do 20 az 128 bytu na vetsi vzdalenost. Rs485 s 115kB uz mi je malo . Klidne si muzu vytvorit vlastni ethernet sit kam nidko jine nepujde ale jaky protokol vybrat? TCP protokol je zbytecne veliky a pomaly, UDP neni na tom o moc lepe.

Chtel bych vyuzivat pouze komercne dostupne eth. prvky a treba i wifi, GPRS

Co pouzivate? Nejde mi tak o zabezpeceni ale o jednoduchost a cetnost posilani. Vim ze existuje Eth->serial link. ale zase jsem na 115kB. Neco alespon 10x tychlejsi?

Chci neco nerealne?

Dodatecne dekuji Andrejovi Jancurovi za navedeni na TME a rf moduly co jsem tam nasel.