OT Win XP updates

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 12 15:00:56 CET 2013

Aha takze je to tak jak jsem si myslel - primarne je treba mit
zazaplatovanej browser.

Linky a prilohy ve spamu me nezajimaji - 99.99% spamu skonci v kosi
jeste na gmailu a do PC vubec nedoputuji. A to co prijde neoklikavam -
reaguju jen na maily, ktere cekam.

Defender bezi uz dva roky u rodicu (naprosto nepolibeni PCckem) bez
sebemensiho problemu.

Radek Vicek