Win XP updates

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 12 14:54:30 CET 2013

Ja Vam rozumim. Jsem na tom stejne. Lidi asi nadavaji, takze do Win8.1
bylo vraceno tlacitko Start a do Win8.2 mozna vrati celou nabidku Start.
Reseni existuje pouze od treti strany. Nakonec treba ten ClassicShell
existoval pred Win8, do Win7 se jim davala nabidka z XP.

Ja ten upgrade nechal probehnout na pozadi, stahl se, pak to par desitek
minutchroustalo a nabehly Win8.1. V podstate takova vesti aktualizace.
Ale nenutim Vam to.

Podle vseho i Win8.2 dostaneme jako aktualizaci. A co jsem tak videl,
tak doba podpory Win8 bude kratsi jak u Win7 a Win8.1, takze nas/Vas
budou nutit do upgradu.

Martin Hanek