Win XP updates

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 12 12:24:05 CET 2013

Myslel som si, ze je to nejaky kernel, len som bol v tom, ze to je nieco od
MS co sa stiahlo s nejakou aktualizaciou. Ako cela story zacala
automatickym updatom Javy... Az po chvily som pochopil, ze sa to
nedoinstaluje automaticky a instalator nesiel zhodit. Tak som cakal a potom
pozeral v task managerovi, ked sa ho podarilo spustit. Myslim si, ze sa
natiahne este nieco od MS a potom flash player a bude zase chvilu pokoj.
Doteraz mi notebook nejako vzdy isiel, nehovorim, ze idealne ale siel. Az
do dnesneho rana... No ked takto vypnu na buduci rok podporu XP, tak to
mozem rovno ten notebook odovzdat do zberneho dvora, aj ked by este bol
schopny nejakeho emailovania a browsovania.

A.