OT bleskmobil *

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Prosinec 11 19:41:51 CET 2013

Mně na Tescu vadí ten zvláštní způsob prezentování podmínek:

-          Zvýhodnění do konce příštího roku

-          Dvojnásobný kredit

-          Bonus za dobití

Nějak mi to přijde zamlžené. Asi to nejsou jen 3 způsoby popsání té samé
věci, ale stejně z toho není jasné, co od nich můžu čekat.

Navíc moc nevolám, takže i zrušení karty po 6 měsících je pro mne reálná
hrozba. L

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ing. Jan
Galuszka
Sent: Wednesday, December 11, 2013 12:25 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT bleskmobil *

Uz nekolik mesicu mam TESCOMOBILE.cz  ... je v siti O2

s Club card od TESCA vyjde volani v siti tescomobile na 75hal a mimo sit
1,45 , mesicni data 75Kc (jasne ze s limitem, ale po limitu to klesa na
200kb, coz jeste jde)

Jelikoz zas tak moc nevolam, tak je to pro celou rodinu optimalni, www
pitome jednoduche, nabijeni jednoduche, ... takze jsem spokojen

S pozdravem

               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )