Re: trable s připojením dataprojektoru přes VGA

Středa Prosinec 11 16:23:32 CET 2013

Tipnul bych si, že hlavní problém bude v synchropulzech. Pokud budou
utlumené barevné složky, bude obraz mizerný (špatný jas apod.), ale bude
tam aspoň něco. IMHO jakýkoliv monitor detekuje signál na VGA konektoru
právě podle synchropulzů. Možná by šel zbastlit nějaký zesilovač nebo
obnovovač těch půlzů, zkusil bych nejdřív nějaký obvod z řady 74xx.

Tohle by sice měl dělat i ten zesilovač, ale co když to dělá nějak blbě...

Ještě mě napadá, kam jsme vložili ten zesilovač? Na stranu PC nebo na
stranu projektoru?

P.K.