Kabelova antena pro wifi

balu@home balu na k-net.fr
Středa Prosinec 11 13:50:14 CET 2013

vidim ze mi nechcete rozumiet. Ak mate v baraku jeden jediny kabel
3x1.5(2.5) tak je cena samozrejme uplne inde.
Ale ak mate tie kable napriklad dva (za cenu okolo 25kč (1E)) tak ste uz
skoro na cene vyzarovacieho. Velky 7/8" stoji radovo 2.50/m. No ak ak
tam pridate este treti napriklad ku lampe tak je ten vyzarovaci uz
lacnejsi ako vasa elektroinstalacia :-)
b.