(asi)OT: elektroliecba

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Prosinec 11 10:58:09 CET 2013

Naposledy som sa tak nepriamo spytal, a doktorka mi povedala len tolko, ze
v tele tecu rozne prudy, a debatu skoncila poznamkou, ze ved vy ste predsa
elektrotechnicky inzinier, vy to viete... Takze odvtedy si myslim, ze
ludske telo nie je len dokonaly elektricky stroj, tak ako to tu pisal
p.Lukesh hned v uvode, ale ze maju od neho aj nahradnu schemu a vedia velmi
dobre, co kde a ako funguje a hlavne vedia ako z cloveka urobit psychopata,
ktory si po case prestane vsimat kadejake bolesti a neduhy. A k doktorovi
ide az vtedy, ked ho nieco boli viac ako tri dni... Zial takto prechodeny
infarkt moze byt tragicky.

A.