OT bleskmobil

Středa Prosinec 11 10:31:51 CET 2013

Máte na té smlouvě nějaký závazek? To asi bude to hlavní.

Na vašem místě bych zavolal na infolinku vašeho současného operátora nebo
se stavil na jeho pobočce.

Ale domnívám se, že pokud nemáte žádný závazek, stačí koupit kartu
Bleskmobilu a požádat o přenos čísla. Pak už si to operátoři vyřídí mezi
sebou a IMHO ve chvíli přenosu čísla smlouva zanikne, protože číslo už
nebude v původní síti. Ale on vám současný operátor stejně kvůli tomu bude
volat, tak se ho pak zeptejte.

P.K.