Kabelova antena pro wifi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Prosinec 11 10:27:07 CET 2013

A nebude lepší už rovnou natáhnout starou struktůru, kdž už kabel?

----- Původní zpráva -----
Od: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>

http://www.controlengcesko.com/hlavni-menu/artykuly/artykul/article/vyzarujici-kabely-mohou-vyresit-problematickou-bezdratovou-komunikaci/
http://www.commscope.com/catalog/solution_wi_dccs_outdoor_odas/2147485828/product.aspx?id=1
Co vím, takový kabel který používají naši operátoři např v metru vyrábí
Kathrein a je poměrně drahý. Takže určitě levněji vyjde pár kousků
vhodně umístěných Wifi AP.
Někde jsem viděl návod, kdy si takový "vyzařující " kabel někdo udělal z
klasického se stíněním z měděné trubičky, Vyfrézoval do něj v určitých
úsecích okénka ze strany.