Re: OT sorry zase pošta... dotaz

V P vvitty01 na seznam.cz
Úterý Prosinec 10 14:24:54 CET 2013

Protoze je posta (skoro) v kazde vesnici a kdyz clovek neni doma tak se tam
muze zastavit v sobotu?

K puvodnimu dotazu - nechte si zasilky posilat "do vlastnich rukou" a nedaji
to ani manzelce :) Bezne doporucene zasilky mohou dat kazdemu kdo vyleze z
vasich dveri, viz postovni podminky. Pamatuji ze se pred par lety na forech
resilo predani zasilky zlodeji ktery zrovna vykradal byt a proste postakovi
otevrel.

Me treba dorucovatele obcas hazeji doporucene zasilky normalne do schranky
(i ty s dorucenkou) a jsem rad ze mi tim setri cestu na postu :)

V.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu