Centos jako WS - bylo: OT ako sa zbavit spamovania Win8.1

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Prosinec 10 11:06:48 CET 2013

Ahoj,

to menenie farieb je preto, aby si z toho casom nescvokol a neboleli ta
oci. A ze stale nieco hladas, tak to nie si sam, aj ja stale hladam a
hladam, ale nic nemozem najst...

Ale aby som len nefrflal, tak mne na 5 rocnom hw tie w8 vyslovene sadli. Je
to rychlejsie, farebne zladenejsie, ze ma nebolia oci a hlava a celkovo mam
dojem, ze chlapci si dali zalezat.

A.

Dňa 10. decembra 2013 10:57, Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(-a):