OT ako sa zbavit spamovania Win8.1

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Prosinec 10 10:51:51 CET 2013

Ubuntu pouzivame uz leta - jak doma na serverech - tak ted i na
pracovnich serverech - vyhradne LTS verze. Nevim o zadnych problemech,
ktere bychom museli resit.

A Ubuntu 12.04 LTS mi bezi i v desktopove verzi na notebooku co tu mam
na stole bez sebemensich problemu (z periferii mi nejde akorat ctecka
otisku prstu) - kazdej den prijdu, zapnu, celej den pouzivam, kdyz jdu
domu uspim a tak porad dokola. Jen cas od casu pustim aktualizace.

Radek Vicek