Centos jako WS - bylo: OT ako sa zbavit spamovania Win8.1

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Prosinec 10 10:48:19 CET 2013

Dobrý den,

opravdu je Centos použitelný jako desktop? V práci máme hromadu Centosů,
ale v minimalistické konfiguraci, bez grafického rozhraní. Nějak si
nedovedu představit použití něčeho takto konzervativního na desktopu.

Pavel Krafčík

Dne 10.12.2013 10:42, Zuffa Jan napsal(a):> Ubuntu je myslim financovane EU