RE: OT sorry zase pošta... dotaz

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Prosinec 9 23:09:10 CET 2013

Ja mam manzelu zapsanou v obcance a na poste mi balik vzdy v pohode daji.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: 9. prosince 2013 22:52
To: HW-news
Subject: OT sorry zase pošta... dotaz

Mám dotaz na doručování doporučených zásilek.
Manželce něco přišlo, tak jsem jí pro to zajel na poštu.
A tam mě to nedali..............samozřejmě to vím!
Uvědomil jsem si to v podstatě až tam, když se na mě smáli, že ne a ne....i
když jsem mával manželky občankou atd...
Říkám, že manželka se na poštu nedostane a ochotná paní mi nabídla doručení
v odpoledních hodinách.
Povídám jí na to, že manželka nebude ani odpoledne a ona na to že to nevadí
, že doma to mohu převzít třeba já.
Na poště převzít nemohu, ale doma ano. ( zvláštní co? ) Tak jsme domluvili
čas doručení.

A  udělali jsme takový pokus, vyměnili jsme si se sousedem štítky na
zvonkách a na dveřích.
Večer přijel maník a sousedovi proti podpisu předal balík pro moji ženu,
který já jsem na poště nedostal...
Podotýkám, že  doručovatel nechtěl po sousedovi ani občanku NIC....
Mám to natočené, ale asi s tím nic nezmůžu, prtotože natáčet se nesmí  (
ÚOOS bla, bla bla atd... )

Má to počínání pošty nějakou logiku? Ano, vím , kdybych měl plou moč, mohu
zásilky manželky  přebírat. Kdyby....
Mě ale zajímá, jak je možné, že pošta doručí balík osobě, která si na dveře
dá cedulku, že jsem to já !?
Co kdybych teď balík zapřel  - na doručence je cizí klikihák asi by to pošta
projela co?
Takže se ptám kdo vymýšlí "pravidla" a proč jsou takto idiotsky nastavená?
Kam si mám stěžovat?
A to nemluvím o čekání na poště v těchto dnech. Z 6 výdejních míst fungují
2-3 asi 10 minut šly najednou 4 okýnka!
Všichni naštvaní, já ty holky za okýnkem spíš lituju, než abych jim nadával.
Za 1 hodinu a 40 minut čekání odbaveno celkem 19 lidí, nejdelší odbavení
trvalo asi 18 minut, nejkratší 10 vteřin ( chlap si asi něco zapomněl )

Abych si jenom nestěžoval, musím pochválit "zákaznickou kartu". Člověk
nemusí vyplňovat ty přiblblý podací lístky,
  kam se mi stejně většinou nevešlo buď jméno , nebo adresa, ( ani na PC
) protože to o5 vymýšlel nějaký "umělec" a ty kolonky jsou snad už 20 let
stejně mrňavý.  I když ten lístek je teď celkově větší na výšku než býval,
šířku chlívečku na adresáta o 3 mm zmenšili!!!!!!
Dál už bych psal sprostě, aneb v nejlepším přestat.
Omlouvám se za OT, ale musel jsem to ze sebe dostat.

JaKub

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je
aktivní.