ethernet-sms gateway

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 9 15:35:44 CET 2013

On Mon, 9 Dec 2013, David Belohrad wrote:

> - email je dobry, ale ne dost. je potreba zajistit, aby osoba dostala tu
>  informaci, ze se uvolnilo misto co nejrychleji. tedy email neprichazi
>  v uvahu a nastupuje SMS

Jeste je jedna moznost - nevim jak jinde ale v cesku vsichni operatori
nabizeji email ktery vede do SMS na mobil. Takze kdyz si ten kdo prijima
tyhle informace zridi u operatora takovy email a da Vam ho do systemu
misto klasickeho emailu tak mu to prijde jako SMS.

Tohle reseni je nejjednodussi na implementaci :-) . Nicmene ma drobne
musky - kdyz je sit operatora vytizena dochazi ke zpozdeni v doruceni
SMS . Klasicke SMS prochazeji rychle.