Vybuch spinacich hodin

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 8 09:13:52 CET 2013

Pred X rokmi sme vo firme, kde som robil, pouzivali masovo zalohovacie NiCd baterky, a ked nam v jednej varke dosak osadzovaci omylom osadili o rad mensi nabijaci odpor, tak po par tyzdnoch zacali nosit servisaci dosky s povybuchovavanymi baterkami...

U tychto pidi- NiXX je trickle charge prud okolo 0.02-0.03C, a kedze maju kapacitu niekoloko malo desiatok mA, tak 1mA trickle je na hranici, a ak je ta baterka naozaj pidi, tak mozno ze aj vela.

Ale inak je to po 5 rokoch jedno, to uz su tak ci tak po zivotnosti.

wek