Sroubovak z Lidlu

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Prosinec 8 08:18:05 CET 2013

Výměna proběhla úspěšně.

Dost jsem váhal, jestli to vůbec kupovat. Zase tak moc to nevyužiji, ale
nedávná montáž nábytku mě přesvědčila.

Ještě jsem zvažoval Bosch IXO IV. Sice asi lépe padne do ruky a je lehčí,
ale nedá se používat na běžné vrtáky. Na Heurece je nejoblíbenější:
http://akusroubovaky.heureka.cz/bosch-ixo-iv/

Zdeněk

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Saturday, December 07, 2013 8:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Sroubovak z Lidlu

To piskani je naprosto normalni - to jen slysite frekvenci PWM a je jeste
male plneni na to aby se motor dokazal roztocit. Navic je videt ze to neni
odflakle a meni se nejen strida, ale i frekvence coz je vyhodnejsi pro
regulaci.

Takze kvuli piskani reklamovat nemusite. Pokud tam neco klepe tak bych
nevahal a sel ho kvuli tomu vymenit - minimalne vam na prodejne otevrou
jinej kus a kouknete se zda to je normalni nebo ne. Co mam zkusenost z asi
tri prodejen Lidlu kam jezdim tak ochota personalu je prikladna.

Jinak otec ma uz rok ten bez te sundavaci hlavicky a ja asi pul roku s tou
sundavaci a oba toho odslouzily vic nez dost - tata ho pouziva denne v dilne
na senkovani a rezani zavitu. Jen je treba pocitat, ze je to na jemnejsi
praci.

RV