FW: Audio ze SCART

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Prosinec 7 22:19:30 CET 2013

Hmm, a můžu vám říci i důvod. SCART je navržen jen na televizní obraz, takže nepřenese obraz jiný než analogový z tuneru
(když to zjednoduším), a na externím vstupu mohou být i jiná rozlišení. Nezkoumá se. Prostě se zakáže.

Některé levnější modely starších analogových TV od Panasonicu (když byl v Plzni ještě vývoj) přepínaly alespoň zvuk právě
z tohoto důvodu, ale to je historie. Bohužel jsem si na to nevzpomněl než jste to zmínil, je to už, hmm asi tak 9 let zpět.

ced