Programator G540 a W7

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Prosinec 6 21:36:56 CET 2013

Na hlavnom pracovnom stroji mam Ubuntu a kvoli G540 som si tam zriadil
Virtualbox s 32-bit XP a tam to bezi ako ma.
Mam tu este jeden pocitac, na ktorom je 32bit-XP a tam to tiez bezi ako ma.

Nie som si isty, ci na tom 64-bitovom stroji je problem s verziou OS
alebo jej "bitovostou", alebo USB hardware.