FreeCAD

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Prosinec 6 17:45:28 CET 2013

To je zlé, SolidWorks se považuje za jeden z nejintuitivnějších 3D
CADů :-) Chce to si ale nechat od někoho ukázat, jak se s tím má
pracovat. Oproti 2D CADům je to něco tak úplně jiného, že to obvykle
to vysvětlení potřebuje. Já jsem se s tím učil sám (přece nebude nikdo
vysvětlovat mazákovi programátorovi, jak se má zacházet s nějakým
pitomým softem), ale dodatečně jsem viděl, že kdybych někoho ukecal
aby si ke mně na 1/4 hodiny sednul, tak bych ušetřil týden nebo dva
:-)

Aleš Procháska