RX TX modul do 200m

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Prosinec 6 07:55:12 CET 2013

Zdravim,

s tymi sa hram, chcem si spravit "pole" senzorov. V ramci poschodia mi
to chodi v pohode. Z ineho poschodia a druheho konca domu to uz nechodi.
Skusil som dat ako mastera verziu s zosilovacom a externou antenou
(prutik ako na wifi) a tam to chodi v pohode aj cez 2 poschodia (z
pivnice). Moduly maju sice nejake potvrdzovanie prijatia, ale to
nepouzivam, pretoze mam vsetky moduly mam na rovnakej adrese aj kanali a
prijemcu si riesim sam v ramci paketu. Potvrdzovanie mam tiez spravene
vo vlastnej rezii, takze odosielatel vie ci prijemca paket dostal.

200 metrov v zastavbe asi nepojde, jedine dat tie silnejsie so
zosilovacom, ale to zas nebude klucenka ked z toho bude trcat wifi antena.

V ramci baraku by to mohlo chodit ked bude mat aspon ten master externu
antenu.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.