pouzdro 0201 - je tam nejaky zadrhel ?

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Prosinec 5 18:50:38 CET 2013

Nevim kdo Vam to bude osazovat ale osazovaci slibi prece vsechno :-) muze to byt ale tragedie z pohledu propadu, protze uz musi mit celkem presne podavace.

Vyroba neni ale jen osazovani, je to kompletni proces a vsechny faze musi osazovaci firma zvladnout.
Uz od kvalitniho a presneho tisku (u 0201 je potreba pasta typ 4, kulicky cca 30um)
Slusne presny stroj a idealne takovy ktery umi zjistit pritomost i pred osazenim jinak nez vakuem.
Dobry profil v peci (opravdu zmereny, idealne na vasi desce). Pri rychlem nabehu a ne moc dobrem navrhu desky se vam muzou soucastky povrchovym napetim zvedat (tombstoning), pripadne mechanickym napetim praskat.

Pri navrhu desky je dobre pohlidat aby soucastky pri pretaveni  mely oba vyvody zahrivany stejne (orientaci a nedat jednu nohu na velkou plochu medi a druhou na tenky spoj)

Jinak az budete chit sazet 03015, tak vam reknu ze je to opravdu male a neni to videt. Viz tento obrazek
http://www.siplace.com/en/SIPLACE-Home/Industries-Applications-Solutions/03015/Overview/page24451.aspx

Na Amperu Vam muzu "ukazat" i ty 03015.

Pavel

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondrej Kozumplík
Sent: 5. prosince 2013 18:27
To: HW-news
Subject: pouzdro 0201 - je tam nejaky zadrhel ?

Zdravim konferu,
prave resim jestli pouzit nebo nepouzit v novem vyrobku pasiva v pouzdru 0201 (sakra malo mista, fakt by mi to pomohlo). Osazovaci k tomu nic nenamitaji, ze to umi, ale ja s tim nemam zadnou zkusenost, tak se chci zeptat jestli zde nekdo z pritomnych, kdo zkusenost ma, nezaznamenal nejake problemy ci poznatky, na co si dat pozor, o ktere by se podelil.
Jedna se o automotive zarizeni neovlivnujici funkci vozidla :)
Predem diky moc za jakekoliv postrehy.
PS: prosim komentare typu proc tak male, dyt to neni ani videt a neda se to pajet rucne, nepsat :) s automatem se pocita uz od prototypu :) Diky.

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz