Programování PIC16F877A

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Prosinec 5 08:24:33 CET 2013

Když držím MCU v resetu, tak se na displeji zobrazí pouze první řádka.
Po uvolnění se zobrazí i druhá.
Na pinech se něco děje (na jednom z datových bitů jsem změnu logickou
sondou neviděl, možná se náhodou posílají taková data, že je stejný,
nezkoumal jsem).
Zkusil jsem i pár jiných krystalů. Nejmenší měl 3.9MHz, výsledek stejný,
tak asi rychlost komunikace není na hraně.
Pak jsem zkusil jiný displej pochybné funkčnosti a ten neukázal nic, tak
je asi k.o.
Prý k tomu existují alternativní firmwary, tak asi nějaký zkusím a pak
to celé s díky vrátím :-)
L.

P.S. V prvním mailu mi vypadl obrázek se screenshotem propojek z
programu UP. Bylo to proto, že mám pro hw.cz poctivě nastavené posílání
textu. Výsledekem je, že bez TB varování sežere inline obrázek.