OT: Pouzva nekdo jazyk Prolog?

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 5 00:18:13 CET 2013

 5.12.2013, 0:10:16

Pokud je mi znamo, tak nikoliv "jako delany" ale "prvoplanove delany"
prave pro programovani expertnich systemu a AI.
Coz je pro urcity typ robotu a uloh, to prave orecove.
No schvalne, jak byste v c++ programoval trivialni "stale po teto ceste a na
treti odbocce vlevo"

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz