OT Re: ADMIN Paznaky v subjektu Re: Programov=E1n=ED PIC16F877A

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Prosinec 4 21:58:44 CET 2013

Toto uz bolo v konfere riesene - povodny mail bol od pana kolegu Vaiza odoslany telo aj subject v utf-8, to prekodovanie robi podla nejakeho zvlastneho kluca mailman. Ale toto myslim si ze na ziadnom klientovi nevadi.

Tie paznaky do subjectu som vygeneroval ja pomocou Re z telefonu, kde mailer odosle dekodovane 8-bitove znaky bez uvedenia kodovania, nasledne to myslim ze znova mailman "vylepsil" zakodovanim do quoted printable bez uvedenia kodovania (co IMHO tiez nie je uplne spravne, ale RTF som nestudoval). Popcorn (ktory pouzivam na PC) sa hlaviciek nedotyka; telo priznavam ze tiez zmrsi uvedenim nespravneho kodovania (western).

Ten telefon je historicky kus bez moznosti upgradu mailera (Treo); bohuzial nic co by sa mu v pouzitelnosti vyrovnalo (dufam zatial) neexistuje.

wek