OT: Pouzva nekdo jazyk Prolog?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Prosinec 4 21:39:56 CET 2013

No ne tak docela, jestli Vam neco rika PC FAND,
tak ten mimo jine obsahuje i moznost psat v prologu

a tam se s databazemi daji delat neskutecne veci.

Jen tak namatkou

http://ftp.alis.cz/clanky/detailClanku.jsp?id=2812

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jiri Sladek <sladek na czhops.cz>
Datum: 4. 12. 2013
Předmět: Re: OT: Pouzva nekdo jazyk Prolog?

"Diky za odpovedi.

Myslel jsem si, ze prakticka pouzitelnost a pouzivanost je miziva.
Jeste se podivam na stranky a diskuse u komercnich distribuci, treba tady:
http://www.visual-prolog.com/
Jestlize se ta vec prodava za penize, tak by snad mela mit nejake
prakticke vyuziti...
Zatim jsem nasel, ze umi lustit SUDOKU :-)

Jiri Sladek