RX TX modul do 200m

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Prosinec 4 14:08:45 CET 2013

A navyse Xbee moduly vam riesia to,
co tento modul urcite nie. Ako som tak zbezne
pozrel datasheet tak je to len modulator Tx a Rx
ostatne (zapinanie Tx, chyby, kodovanie) je potrebne
riesit externe.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Wednesday, December 04, 2013 1:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: RX TX modul do 200m

Na klicence 200m? To nebude realne.
Obecne moduly na 433 MHz nemaji rozumny dosah. Leta jsme je pouzivali a co instalace to nejake laborovani a problemy. Pak nekdo zapnul jine zarizeni na 433 a bylo po prenosech. Na takove vzdalenosti taky potrebujete antenu a ne smycku na plosnaku.
Ted pouzivame moduly XBee a bez vetsich problemu.

Martin Hanek