prevod sign. poruchy z doutnavky na kontakt

Středa Prosinec 4 13:02:25 CET 2013

Problém bude, že i ty 230V vstupy budou mít v sobě nějaký optočlen, tj.
proud LEDkou cca 5mA.

Co tam přilepit nějaký fototranzistor / fotodiodu? Pokud světlo doutnavky
bude stačit na nějakou změnu stavu, je to už pak jen o zesílení a
vyhodnocení signálu.

P.K.