[OT] USB šuplík na HDD.

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Prosinec 4 12:38:44 CET 2013

Koupil jsem kvuli tomu nejaky super kabel snad za 200Kc a dela to taky.
Podle me je problem na strane tech konektoru co jsou na MB v PCckach
(USB 3.0 mam jen doma, kde mam pomerne drahy MB a v praci kde je
znackova stanice HP - blbne to u obou).
Navic mam pocit ze to blbne i na portech USB 2.0.

Radek Vicek