lednicko kompresor, spusteni, bezi obracene a pak stavkuje ?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Prosinec 4 10:57:48 CET 2013

Pokud je pin 2, dle Vašeho popisu nerozebiratelný, pak zkuste rozběhové vinutí přes kondík.
Víte určitě, kde je hlavní a kde pomocné vinutí? Podle čeho, když mají stejný odpor? Není to obráceně?
Pak by to vysvětlovalo ten obrácený chod.
Nebo to prostě zkuste. Chvilku to určitě vydrží.
Pavel Glajc