Další dotaz na STM32F050C4

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Středa Prosinec 4 08:06:11 CET 2013

Díky všem za pomoc. Vypadá to, že se datová oblast
rapidně zmenšila. Odpoledne jej doma vyzkouším na
zařízení.

Jaký je, prosím, rozdíl mezi těmito příkazy
       KEEP (*(.init))
             *(.init)
a kde se o tom nechá něco přečíst. Zatím jsem vždy
použil nějaký z příkladů. Ale je vidět, že zvláště
pro ARMy s malou pamětí je třeba něco nastudovat.

HUDA