Schéma zkoušečky ZO1 (Z01)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 3 22:15:51 CET 2013

Zavolejte panu Přibylovi z Mladkova č.p.73 ( bohužel nemá e-mail) na
607820688, nebo 516453653
Dělá servis měřáků včetně tuzemských - Metra Blansko.
Nevím, jestli vám dá schéma, minimálně vám to ale opraví. Ceny má lidové.

Já tenhle  "krám" prodal na Aukru cca před 2 lety v origoš kufříku  a s
návodem a kalibračním protokolem. Vydražilo se to snad okolo 1500 kč.
Ale bylo to úplně nové nepoužité.
Asi to má už historickou hodnotu :-)

Jinak ta moje zkoušečka elektrických předmětů  Z01 , nebo jak se to
jmenovalo neměla "kleště" ale takovou šedivou sondu s hrotem...............